PROGRAMI

UPORABA SODOBNIH SPLETNIH OMREŽIJ ZA IZOBRAŽEVANJE ODRASLIH

Na izobraževanju o digitalnem marketingu boste spoznali, kako Facebook in Instagram uporabiti za uspešno oglaševanje izobraževalnih programov in pridobivanje udeležencev. Obe aktualni socialni omrežji sta nam lahko v pomoč, da se glas o našem podjetju, organizaciji, instituciji ali blagovni znamki razširi in postanemo prepoznavni.

Spoznali bomo širino digitalnega sveta in možnosti, da predstavimo našo zgodbo. Spletno orodje Facebook  bomo pogledali z vidika upravljanja, velik del pa bomo posvetili vsebini. Ključno je, da nam tudi pisanje objav ne predstavlja težave, saj se tako približamo občinstvu in povečamo njegov odziv. Sledil bo manj znani in bolj zahteven oglaševalski del, kjer se bomo naučili postavljanja oglaševalskih kampanj, upravljanja z razpoložljivimi finančnimi sredstvi in priprave oglasov.

Drugo spletno družbeno omrežje, ki ga bomo spoznali, je Instagram. Pogledali bomo njegovo sestavo in kako narediti dober profil. Spoznali se bomo z nasveti za uspešno komunikacijo in vzpostavljanjem plačljivih oglasov.

Med izobraževanjem boste pridobili veliko novih idej in predlogov, s katerimi si boste pomagali do boljših in prepoznavnih objav in oglasov. Izobraževanje bo povsem praktično naravnano, zato boste lahko pridobljeno znanje takoj uporabili v praksi.

Trajanje programa: 40 ur, na daljavo preko ZOOMa 

Pričetek: sreda, 7.9.2022. Srečanje vsako sredo (7.9., 14.9., 21.9., 28.9., 5.10., 12.10., 19.10. in 26.10.2022) in dva petka (16.9.2022 in 30.9.2022). Skupaj 10 srečanj.

Ura: 17.00 – 20.00

Prijave sprejemamo preko elektronske pošte: lur@guest.arnes.si ali preko telefona: 040 810 467.

Zakaj so spletna družbena omrežja pomembna za določene ciljne skupine?

MLADI od 13 do 25 leta

  • 90% ljudi v tej starosti uporablja spletna družbena omrežja.
  • Izražajo pripadnost različnim interesnim skupinam, zato je ključno, da smo pozorni na to, kaj mlade zanima in jih na podoben način skušamo nagovoriti.
  • Veliko brskajo za video vsebinami, v katerih odkrijejo kakšen nov izdelek ali aktivnost, ki jih navduši in jo želijo preizkusiti v praksi. Zato moramo razmišljati o pripravi kratkih video posnetkov.
  • Spletna družbena omrežja so za njih tudi zabava, sklepanje prijateljskih vezi, stik s prijatelji. Z njimi si širijo realne povezave v virtualnem svetu. Pozorni moramo biti na njihov način komunikacije in potrebe, saj se le tako lahko povežemo z njimi.

ODRASLI od 26 do 64 leta

  • 80% ljudi v tej starosti uporablja spletna družbena omrežja.
  • Veliko brskajo po novicah, kaj se dogaja v svetu, kaj je novega, so v iskanju možnosti dodatnega zaslužka ali izobraževanja, zato je potrebno, da jim nanizamo, kako lahko svoj čas koristneje preživijo.
  • Iščejo tudi ideje za preživljanja prostega časa na različnih dogodkih (izobraževalne, kulturne, zabavne … narave), zato je pomembno, da čim večkrat izpostavimo, kaj organiziramo in jih tako pritegnemo.
  • Zelo odmevni so tudi online dogodki, ki se jih radi udeležujejo (webinarji, delavnice, koncerti »s kavča«), zato moramo razmišljati tudi iz tega vidika, kako jih pritegniti, da se bodo lahko ne glede na lokacijo, priključili preko spleta na naše aktivnosti.

UPOKOJENCI nad 65+

  • 40% ljudi v tej starosti uporablja spletna družbena omrežja.
  • Osamljenost, socialna izolacija in povezovanje z družino so običajno največji motivatorji, da si starejša ciljna skupina ustvari profil na spletnih družbenih omrežjih.
  • Tudi sodelovanje v različnih skupnostih, ustvarjanje novih družbenih krogov in iskanje prijateljstev preko spleta je velikokrat vodilo.
  • Pri oglaševanju, ki je namenjeno starejšim, si moramo vzeti čas in jim vsebine približati na čim bolj enostaven in varen način, da lahko brez težav pridejo do informacij..
  • Ta ciljna skupina tudi pogosto išče ideje za ustvarjanje in preživljanje prostega časa z namenom, da si zapolnijo čas, ki ga imajo na voljo. Zelo jim pridejo prav kuharski recepti, ustvarjanja z različnimi materiali, učenje novih veščin, jezikov in podobno.

Prijave sprejemamo preko elektronske pošte: lur@guest.arnes.si ali preko telefona: 040 810 467.

 

TIMSKO DELO IN KOMUNIKACIJA PRI DELU Z RANLJIVIMI CILJNIMI SKUPINAMI

S programom Timsko delo in komunikacija pri delu z ranljivimi ciljnimi skupinami boste pridobili naslednje kompetence:

  • znanja in izkušnje s področja:
    • značilnosti različnih učečih se ciljnih skupin (sociološki in antropološki vidiki) ter značilnosti in pristopov k učenju in izobraževanju le-teh, s posebnim ozirom na ranljive ciljne skupine,
    • teoretskih temeljev, ki so pomembni za delo s ciljnimi skupinami, in sicer s področja komunikacije,
    • značilnosti učinkovite in uspešne komunikacije pri delu z ranljivimi ciljnimi skupinami,
    • značilnosti učinkovitega timskega dela pri učenju in izobraževanju ranljivih ciljnih skupin;
  • spretnosti in sposobnost poiskati in uporabiti različne načine, metode, pristope in/ali strategije za:
    • premagovanje ovir učinkovite komunikacije,
    • vpeljavo različnih pristopov komuniciranja z ranljivimi ciljnimi skupinami,
    • aktivno poslušanje,
    • reševanje konfliktov,
    • premagovanje ovir, s katerimi se srečujejo učeči se pri izobraževanju,
    • motivacijo učečih se za izobraževanje,
    • učinkovito timsko delo,
    • navajanje učečih se k timskemu delu,
    • motiviranje in spodbujanje učečih se k timskemu delu;
  • znanja, spretnosti in veščine za prenos in vpeljavo usvojenih vsebin v svojo izobraževalno prakso na področju neformalnega izobraževanja odraslih;
  • zanesljivost in odgovornost;
  • sposobnost konstruktivno se soočiti z ovirami, ki so se pojavile med izobraževanjem;
  • sposobnost dejavnega sodelovanja v skupini.

Program izvaja Armin Alibegović.

Trajanje programa: 40 ur, na daljavo preko ZOOMa 

Pričetek: četrtek, 15.9.2022.

Srečanje vsak četrtek in ponedeljek od 17.00 – 19.15, skupaj 10 srečanj (15.9., 19.9., 22.9., 26.9., 29.9., 3.10., 6.10., 13.10., 17.10., 20.10.2022)

+ 10 ur samostojnega dela.

Ura: 17.00 – 19.15

Prijave sprejemamo preko elektronske pošte: lur@guest.arnes.si ali preko telefona: 040 810 467.

Seznam programov NIPO, ki so bili že izvedeni: NIPO vsi programi LUR 2020-2022

Telefon

04 537 24 12, 040 810 467

Kontaktna oseba

Ana Dobnikar

Dostopnost